«Пропаганда 2.0» | Г. Почепцов

Пропаганда присутня в будь-якому суспільстві і в усі часи. Вона може бути політичною, а може просувати здоровий спосіб життя, правильне харчування або моду. У різні історичні періоди пропаганда приходить разом з релігією або ідеологією.

Найчастіше ми стикаємося з політичною пропагандою, наприклад, всередині СРСР або за часів «холодної війни», коли пропаганда стає основною зброєю. Інформаційні війни, про які сьогодні заговорив весь світ, також використовують інструментарій пропаганди. Вона присутня і в виборчих технологіях, тобто всюди, де великі маси людей підпадають під вплив. Інформаційні операції, психологічні, операції впливу – все це входить в арсенал дій сучасних держав, які організовують власну атаку або захист від чужої атаки.

Про це та багато іншого розповідається в нашій книзі, яка призначена для студентів і викладачів гуманітарних дисциплін, також її можна використовувати при навчанні медіаграмотності в середній школі.

Мова: російська

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.